Lipoyu kaç amper ile şarj etmeliyim ?

Uzmana SorunCategory: Elektronik SorularLipoyu kaç amper ile şarj etmeliyim ?
burakcan asked 5 sene ago

İyi günler;
Elimde 6500 mah 2s 7.4 45c bir batarya var bunu şarj ederken kaç volt kaç amber yollamalıyım ?
 
Pil: Monstertronıc 6500 Mah 2S 7,4V 45C
Şarj cihazı : B6Pro AC Intelligent Balance Charger

2 Answers
Best Answer
Anıl Gonca Staff answered 5 sene ago

Merhabalar, maksimum 6.5a de şarj etmenizi öneririz. Ortalama şarj için ise 4-5 amper aralığı uygundur.

mahmure answered 9 ay ago

merhaba elimde 12000 mah 40 c 6s lik bir lipo pilim var kaç amperde şarj etmeliyim

Your Answer

Get real time updates directly on you device, subscribe now.